Team LeasePlan Go and NorDan AS

19.12.2013

Julegave til hverandre: - VI inngår en omfattende samarbeidsavtale!

Det er nå klart at NorDan AS kommer inn som hovedpartner i Thomas Alsgaards private langrennssatsning Team LeasePlan Go. Samarbeidsavtalen gjelder for sesongen 2013/2014 med intensjon om forlengelse av avtalen for ytterligere 2 år.

NorDan er en av Skandinavias ledende leverandør av dører og vinduer. De er en ideell samarbeidspartner for Team LeasePlan Go da virksomheten til begge parter har kjerneområde i Skandinavia. Det satses også stort i Storbritannia hvor Team LeasePlan Go sin OL klare Andrew Musgrave blir en viktig brikke.

Sammen med Thomas Alsgaard, Jörgen Brink, Anders Sødergren, Andrew Musgrave og resten av Team LeasePlan Go håper NorDan å øke kjennskapen til sin bedrift og sine produkter. Det er også viktig at avtalen bidrar til økt interesse for skisporten og økt rekruttering blant barn og unge. For NorDan ligger det også et betydelig helsemessig aspekt i avtalen hvor NorDan ønsker å bedre helsen hos sine ansatte igjennom engasjement, inspirasjon og sterkt tilknytning til idretten.

Ut over aktiviseringen i samarbeidet så innebærer avtalen at Team LeasePlan Go får godt synlige NorDan logor på alle sine klær og aktivt profilerer NorDan sin inovative og offensive profil. «Jeg er kjempefornøyd med at vi nå har landet en ny ideell samarbeidspartner. I NorDan får vi en solid og aktiv bedrift som ønsker å bidra ikke bare ovenfor oss, men også ovenfor idretten generelt. Det at NorDan er ledende på det de driver med er også av stor interesse for vår organisasjon og utvikling. Sammen med LeasePlan, Swix og resten av vår stadig voksende partnerpool vil NorDan passe glimrende og gi ekstra energi til våre prosjekter.» - Thomas Alsgaard.

Markedsdirektør i NorDan Johannes Rassmussen er også svært tilfreds med å ha fått på plass avtalen med det han omtaler som «det mest spennende totalprosjektet innen skisporten». Videre sier han: «Et perfekt samspill med Team LeasePlan Go håper vi kan gi oss fremgang på alle plan. Det er ideelt for oss at Teamet har løpere som favner over hele vårt nedslagsfelt.» Les mer om NorDan`s samarbeid med Team LeasePlan Go i deres medlemsmagasin, her: VindusPosten

Pressemelding i PDF:Team LeasePlan Go og NorDan AS

For spørsmål og ytterligere kommentarer rundt avtalen kontakt

Team LeasePlan Go – Emil Søbak Gundersen, +47 915 58 284